19 Temmuz 2011 Salı

MÜMKÜN DEĞİL

http://sabrikontek.azbuz.com :}Aşkının ateşi sardı beni
Sevdamı anlatacak söz, dil bulamadım
Canım yoluna yandı ebedi
Senden gayrı anlayacak kul bulamadım

Güller kokladım olmadı
Ağladım gözyaşlarım ulaşmadı
Hasretin kor gibi düştü canımın tam ortasına
Arş'a ulaştı da sesim Sana kavuşmadı

Melekler dinledi gizliden sözlerimi
Salat dedim, selam dedim secdeye kapadım gözlerimi
Kendim kovuldum kapından binlerce kez
Kabul et beni gözyaşlarımla yıkadım tövbelerimi

Biliyorum Kubbenin altında açılmadan ellerim
Yalanı gıybeti terk etmeden dillerim
Haramı bırakıp aşkınla ağlamadan gözlerim
Seni sevmek seni görmek mümkün değil

Yunus gibi sevdana bulanmadan
Mecnun gibi cihanı dolanmadan
İbrahim gibi ateşlerde yanmadan
Seni sevmek seni görmek mümkün değil

Karanlıkta önderim nefsimken mümkün değil
Kalpte senden başka maşuk varken mümkün değil
Gözlerim kör olsa da aşkına ağlamaktan
Bir damlası dahi Sen değilsen mümkün değil